E-post marknadsföring är både effektivt, enkelt att kundanpassa och en kanal som inte kostar lika mycket att använda om man jämför med andra…
Read MoreDe flesta förändringsprojekt kräver mer resurser än vad företag har räknat med. Ofta kostar förändringsprojekt mer pengar och tar längre tid än vad…
Read MoreAtt ta tiden att reflektera är kraftfullt. Inte bara under perioder och i relation till incidenter som är utmanande utan även för att identifiera vad som är bra och varför. Med syfte att kunna skapa mer av det som stärker och leder till framgång.
Read MoreJonathan Björkman har en spännande bakgrund med erfarenhet från modebranschen, lyxindustrin, varumärkesplanering och nu senast från framgångsrik digital PR. Jonathans passion ligger egentligen…
Read MoreDefinitionen av modern marknadsföring innebär en holistisk approach med ett flexibelt arbetssätt för hur verksamheten arbetar med marknadsföring och kommunikation.
Modern marknadsföring innebär både ett tydligt kundfokus och har en tydlig koppling till att driva affärsvärde samt vilket affärsvärde en aktivitet faktiskt driver.
En verksamhet åstadkommer detta via att arbeta strategiskt med design, kreativitet, teknologi och analys av utfall.
Read MoreIdag får kunduppplevelsen allt mer fokus. Då många företag har insett att företagets kundupplevelse inte bara är en viktig konkurrensfaktor utan även hur företaget faktiskt rent konkret levererar på varumärkets löfte till kunden.
Read MoreNär du arbetar med digital marknadsföring och har spårning på plats har du fantastiska förutsättningar att med rätt frågor utvärdera vad dina investeringar faktiskt genererar. Kvaliteten på dina frågor reflekterar kvaliteten på svaren du får när du arbetar med analys och utvärdering oavsett medium.
Read More