Google Analytics 4 är en helt ny analysplattform och byggd för att anpassa digital spårning, hantering av data och insikter till: Idag har…
Read MoreFör att möjliggöra analys av webbplatsbesökarens beteende, utfall från aktiviteter och följa upp den digitala närvaron mot affärsmål behöver det finnas en grund…
Read Moreför att engagera din målgrupp och driva affärsvärde Barbara Wallin Hedén har gedigen erfarenhet av att jobba med digital marknadsföring. Hon har tidigare…
Read MoreDe större plattformarna är i blåsväder, i kombination med webb 3.0 som innebär ett decentraliserat internet. Framtiden ser osäker ut för hur landskapet för köpt marknadsföring kommer att se ut. Det här blogginlägget summerar vad du bör känna till, de eventuella riskerna och vad du kan utforska och kombinera i arbetet med marknadsföringen redan idag.
Read Morearbetat att bygga starka varumärken och med digital marknadsföring i olika former. Peter har erfarenhet från flera olika perspektiv, både från kund, byråsidan och som egen konsult. Dessutom har han utbildat på Medieinstitutet och på Stockholm School of Business. Idag är Peter CMO på Learnster, en plats han hamnade på som resultat av sin förkärlek till entreprenörskapet.
Read MoreMalin har en lång bakgrund inom entreprenörskap och en mängd lärdomar att dela med sig utav från att ha drivit olika bolag sedan 2013. Malin är expert på att utveckla digitala bolag och varumärken.
Read MoreEfter flera års avsaknad av större event och konferenser var det äntligen dags för Gbg Media Day. Bland föreläsarna från de stora plattformarna…
Read MorePodcast som medium har tagit fart även i Sverige under de senaste åren. Att marknadsföra ett varumärke, produkt eller tjänst via podcasts är…
Read MoreNuvarande AI teknologi kan boosta ett företags produktivitet med upp till 40% – Accenture 97% av mobilanvändare använder röstassistenter med AI – Creative…
Read More