De större plattformarna är i blåsväder, i kombination med webb 3.0 som innebär ett decentraliserat internet. Framtiden ser osäker ut för hur landskapet för köpt marknadsföring kommer att se ut. Det här blogginlägget summerar vad du bör känna till, de eventuella riskerna och vad du kan utforska och kombinera i arbetet med marknadsföringen redan idag.
Read Morearbetat att bygga starka varumärken och med digital marknadsföring i olika former. Peter har erfarenhet från flera olika perspektiv, både från kund, byråsidan och som egen konsult. Dessutom har han utbildat på Medieinstitutet och på Stockholm School of Business. Idag är Peter CMO på Learnster, en plats han hamnade på som resultat av sin förkärlek till entreprenörskapet.
Read MoreMalin har en lång bakgrund inom entreprenörskap och en mängd lärdomar att dela med sig utav från att ha drivit olika bolag sedan 2013. Malin är expert på att utveckla digitala bolag och varumärken.
Read MoreEfter flera års avsaknad av större event och konferenser var det äntligen dags för Gbg Media Day. Bland föreläsarna från de stora plattformarna…
Read MorePodcast som medium har tagit fart även i Sverige under de senaste åren. Att marknadsföra ett varumärke, produkt eller tjänst via podcasts är…
Read MoreNuvarande AI teknologi kan boosta ett företags produktivitet med upp till 40% – Accenture 97% av mobilanvändare använder röstassistenter med AI – Creative…
Read MoreLåt oss först ta ett steg tillbaka och definiera vad en kundupplevelse är. Kundupplevelsen är uppfattningen om ditt varumärke av dina kunder när…
Read MoreIbland hamnar man i situationer så man får acceptera de förutsättningarna som finns av olika anledningar.
Man står inför en utmaning att nå ett mål eller överkomma en utmaning men de perfekta förutsättningarna saknas.
Vad gör du då?
Read MoreTredjepartskakans osäkra framtid gör att företag behöver utvärdera sitt sätt att marknadsföra och kommunicera på. Används e-post på rätt sätt i kombination med…
Read More